نوشته شده توسط : سیمین

هتل ال کی رونسانس تایلند

هتل ال کی رونسانس تایلند

بهترین هتل 4 ستاره تایلند هتل ال کی رونسانس است که در شهر پاتایا بنا شده است. فرودگاه در نزدیکی این هتل قرار دارد. در این هتل سه بالکن مخصوص برای حمام آفتاب ویژه مسافران تور تایلند نوروز 95 وجود دارد. مرکز خرید رویال گاردن و کافه هارد راک نیز در فاصله 1 کیلومتری از این هتل واقع شده است که مسافران تور تایلند نوروز 95 می توانند به راحتی به خرید بروند. این هتل دارای 129 اتاق شیک می باشد.

هتل ال کی رونسانس تایلند4

 امکانات هتل ال کی رونسانس تایلند شامل:

رستوران، پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی، لباسشویی، خشکشویی، ماساژ، اینترنت پرسرعت وایرلس، پارکینگ، استخر روباز برای مسافران تور تایلند نوروز 95، سونا، جکوزی، بالکن مخصوص آفتاب، باشگاه بدنسازی و... 

هتل ال کی رونسانس تایلند1

هتل ال کی رونسانس تایلند3

 

 

 

  مطالب مرتبط:

 

تور مالزی نوروز 95

تور تایلند نوروز 95 

تور مشهد نوروز 95 

تور دبی نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل ال کی رونسانس تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

جزیره مرجانی(پاتایا.تایلند) 

یکی از مهم ترین جاذبه های پاتایا جزیره مرجان يا كولان است. این جزیره که با شهر ساحلی پاتایا حدود ۷ کیلومتر فاصله دارد،این جزیره یکی از زیباترین جزایر مرجانی با داشتن سواحل شنی سفید، آب تمیز و مرجان های فراوان است که گردشگران می توانند سوار بر قایق کف شیشه ای مرجان های زیبای آن را مشاهده نمایند. هرروز صبح لنجهایی به طرف آن حرکت کرده و بعداز ظهر بازمی گردند. طی این مسیر با لنج، ۴۵ دقیقه و با قایق موتوری، ۱۵ دقیقه است. محیط این جزیره بسیار آرام، سواحل آن بسیار زیبا و آب های آن دارای مرجان های بی نظیری است.

در اینجا امکان شنا، غواصی، ورزش های آبی مثل اسکی روی آب و موج سواری برای همه وجود دارد و رستوران آن نیز با غذاهای لذیذ دریایی از گردشگران پذیرایی می کند. 

 


 


بازار شناور بانکوک تایلند

بازار شناور بانکوکBangkok Floating Market  در 80 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است. همه روزه از صبح زود تا ظهر، فروشندگان محصولات خود را در قایق های شناور بر روی آب برای فروش عرضه می کنند.این بازار واقع بر کانال شهر بانکوک که هميشه پر از فروشندگان و خريداراني است که حال خريد و فروش محصولات گياهي و سبزي و غذاهاي محلي هستند , از مراکز خرید بانکوک است که برای گردشگران تور تایلند بسیار جذاب است و جزو دیدنی های بانکوک محسوب میشود.در این بازار جذاب تایلند زنان محلي ميوه و سبزيجات خود را در قايقهاي کوچک ميفروشند. شلوغ ترين ساعات کاري 6 تا 11 صبح است . اين کانال آب که در سال 1868 به دستور پادشاه راماي چهارم براي سهولت در سفرهاي آبي بين شهري ساخته شده است.

_شناور_3.jpg

_شناور_2.jpg

_شناور_1.jpg

 مطالب مرتبط:

تور تایلند زمستان 94

تور تایلند نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند,مناطق توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلند :

 

_نورابوری_ریزورت_سامویی_تایلند1.jpg

 

هتل نورابوری ریزورت سامویی تایلندیک هتل 5 ستاره در سامویی تایلند میباشد که دارای 144 اتاق برای پذیرایی از مهمانان و توریستان میباشد. امکانات این هتل شامل رستوران و بار ، پارکینگ ، لاندری ، کافی شاپ ، ترانسفر فرودگاهی ، گشت درون شهری و برون شهری ، پرستار کودک و محل نگهداری کودکان و همچنین امکانات ورزشی این هتل اتاق بخار و میز بیلیار  از دیگر امکانات این هتل تلویزیون ال سی دی, ماهواره, تلفن, مینی بار, حمام , سشوار, یخچال, سیستم تهویه مطبوع, روم سرویس 24 ساعته, گاو صندوق و صندوق امانات میتوان اشاره کرد.این هتل مجلل دارای استخر در فضای باز و سرویس اینترنت بی سیم هستند. اتاق های هتل به سبک تایلندی طراحی شده اند و دارای تلویزیون هستند. این هتل دارای کارکنانی خونگرم می باشد که به گرمی از میهمانان تور تایلند استقبال می کنند. در رستوران هتل انواع غذاهای غربی و دریایی سرو می شود. این هتل دارای امکانات تفرحی برای استفاده میهمانان هم می باشد. مرکز خرید Chewang سه کیلومتر تا این هتل فاصله دارد. کارکنان این هتل به زبان های تایلندی، فیلیپینی و انگلیسی صحبت می کنند.

_نورابوری2.jpg

_نورابوری_3.jpg

_نورابوری4.jpg

 

 


هتل ویستا (پاتایا-تایلند)

_ویستا_1.jpg

_ویستا_2.jpg
 هتل ویستا یکی از هتل های 4 ستاره تایلند می باشد که در مرکز پاتایا جای گرفته و تنها 100 متر با ساحل اصلی پاتایا فاصله دارد. یک استخر با آب شور و اتاق هایی مخصوص افراد غیرسیگاری برای آن تعبیه شده است.اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگ های گرم دارند و بالکن خصوصی برای تمام آنها در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش و حمام در تمام اتاق ها وجود دارد. امکانات تفریحی مانند استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم و همچنین دارای اتاق های ویژه ، اتاق و امکانات برای معلولین و اتاقهای VIP میباشد . امکانات ورزشی این هتل شامل مرکز بدنسازی ، کرایه دوچرخه است . دیگر امکاناتی که برای رفاه مسافران تور تایلند در نظر گرفته شده شامل خدمات ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، فروشگاه هدایا و سوغات ، کرایه ماشین ، خدمات تورها و فکس و کپی میباشد.

_ویستا_3.jpg

_ویستا_4.jpg

_ویستا_5.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند نوروز 95

تور تایلند زمستان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند,هتل های ارزان تایلند,هتل های مجلل تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل دوسیت  لاگونا پوکت (تایلند)

_دوسیت_لاگونا_پوکت_1.jpg

هتل دوسیت  لاگونا پوکت که در امتداد خلیج بنگ تائو واقع شده و در میان انبوه درختهای استوایی و در مجاور دریای نیلگون  آندامان بنا شده است.هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند تا فرودگاه بین المللی پوکت فقط 20 دقیقه فاصله دارد .از برتریهای این هتل 5 ستاره و مجلل نزدیکی به ساحل و مرکز شهر است به گونه ای که تا ساحل پاتونگ 30 دقیقه و تا مرکز پوکت نیز پیاده 30 دقیقه فاصله دارد . بسیاری از تفریحات ساحلی و ورزش های آبی و خدمات به روز در کنار تاپ ترین سرویس دهی در این هتل رویایی به بهترین شکل ممکن ، به گردشگران تور پوکت ارائه می گردد . هدف کادر هتل دوسیت تانی لاگونا پوکت جلب رضایت گردشگران تور تایلند و تور پوکت است.

3_هتل_دوسیت_لاگونا.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_2.jpg

امکانات هتل دوسیت لاگونا پوکت (تایلند) برای مسافران تور تایلند:

اینترنت رایگان در محیط اداری، دسترسی رایگان به زمین گلف با هجده گودال،مرکز آب گرم ،استخر ، یک باغ, یک رستوران، یک کلیسای کوچک است .اکثر 254 اتاق هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلندبا رنگهای انرژی بخش رنگ و روشن رنگ آمیزی شده است ، اتاقهای هتل دوسیت لاگونا پوکت تایلند دارای سیستم تهویه مطبوع، مبلمان چوبی زیبای تایلندی و خراطی شده و شیک ،  تراس مخصوص نزدیک به ساحل پر نخل نارگیل و دریای آندامان می باشند.

_دوسیت_لاگونا_پوکت_4.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_6.jpg

_دوسیت_لاگونا_پوکت_تایلند5.jpg

 مطالب مرتبط :

تور تایلند آذر 94

تور تایلند آبان 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: هتل دوسیت لاگونا پوکت (تایلند),هتل های تایلند,بهترین هتل های تایلند,هتل های خوب تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

باغ رز تایلند 

_رز1.jpg

باغ رز ( Rose Garden ) با مساحتی حدود 75 کیلومتر مربع در 32 کیلومتری غرب بانکوک واقع شده است و توسط دریاچه ای زیبا احاطه شده است. در این باغ نمایش های جذابی همچون رقص محلی تایلندی، بوکس تایلندی، شمشیربازی و شوی فیل ها اجرا می شود که گردشگران تور تایلند میتوانند برای تماشا به این باغ زیبا بروند.

_رز_4.jpg

_رز_3.jpg

_رز_2.jpg

مطالب مربوط :

تور تایلند مهر 94

تور تایلند آبان 94

تور تایلند آذر 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: باغ رز تایلند,دیدنی های تایلند,اماکن دیدنی تایلند,جاذبه های گردشگری تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مهر 1394 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد